Marketing mobilny ma tak wiele możliwości! Czego możesz użyć? Co możesz zrobić? Jak możesz go zastosować do własnych potrzeb biznesowych? Rzadko zdarza się znaleźć firmę, która będzie sprzedawać dokładnie tak jak Twoja, więc dlaczego nie wykorzystać tego i stworzyć plan marketingowy, który będzie dla Ciebie odpowiedni? Ten artykuł może ci pomóc.Dołącz wiadomości o standardowych kosztach wiadomości do dowolnego formularza rejestracji na marketing mobilny.
Wielu konsumentów ma teraz nieograniczone plany przesyłania wiadomości, ale dla tych, którzy płacą za pomocą wiadomości lub mają określony miesięczny limit, dostarczenie tej wiadomości gwarantuje, że wiedzą, że mogą zobaczyć opłaty związane z wiadomościami, które zdecydują się otrzymywać od Twojej firmy.Powiąż swój marketing z dużymi wydarzeniami lub świętami. Specjalne okazje mogą sprawić, że Twój marketing naprawdę zadziała. Specjalne bony podaruj paniom tylko w Dzień Matki. Organizuj konkursy w dni wielkich wydarzeń sportowych, aby Twoja marka była obecna. Podaruj swoim klientom krótki kod, dzięki któremu każda osoba wysyłająca SMS ma szansę na wygraną.Śledź nawyki zakupowe klientów i korzystaj z tych wyników. Spersonalizuj swoje wiadomości dla klientów w oparciu o ich rzeczywiste nawyki, a przekonasz się, że ludzie będą bardziej zainteresowani Twoją firmą. Kiedy poświęcisz czas, aby sprawić, by dana osoba poczuła się ważna, znacznie łatwiej staną się powracającymi klientami.Nigdy nie wysyłaj losowych wiadomości do swoich klientów. Każda wiadomość, którą im wysyłasz, powinna być trafna i użyteczna. Nie chcesz zawieść, ponieważ wysyłasz losowe wiadomości.
Klienci szukają informacji, a nie zabawnych tekstów, których oczekują od znajomego.W przypadku marketingu za pośrednictwem e-maili lub sms-ów postaraj się zawrzeć w wiadomości imię i nazwisko odbiorcy.
To osobiste podejście sprawia, że klienci czują się ważni, a nie tylko numer klienta. Odnoszące sukcesy firmy pomagają każdemu ze swoich klientów czuć się indywidualnie ważnym, ponieważ są ważne dla rozwoju i sukcesu firmy.Poproś znajomych, aby pomogli Ci przetestować Twoją witrynę, reklamy, e-maile i inne aspekty związane z Twoją kampanią. Jeśli czujesz się niekomfortowo przy korzystaniu ze znajomych, zawsze możesz zapłacić kilku osobom za ich opinię na temat Twojej mobilnej kampanii marketingowej.Słuchaj swoich klientów w mobilnej kampanii marketingowej, aby zawsze lepiej im służyć. Jeśli założysz, że wiesz, czego chcą Twoi klienci, zrobisz z siebie poważną sprawę. Zamiast zakładać, wysłuchaj ich potrzeb, a następnie pracuj ze świadomego punktu widzenia.Nie wysyłaj alertów SMS ani wiadomości we wczesnych godzinach porannych lub późnych godzinach nocnych. Bez względu na to, co oferujesz, nie warto ryzykować zdenerwowania klienta, budząc go.Skróć długi lub skomplikowany adres URL, korzystając z narzędzia do skracania generowania obrazów QR. Dzięki temu projekt kodu będzie prosty i łatwy do skanowania. Narzędzia do skracania adresów URL są łatwe do nauczenia się obsługi i pozwalają skrócić dowolny adres URL w zaledwie kilku krótkich krokach.Uwzględnij audio i wideo w swojej strategii marketingu mobilnego. Marketing mobilny to coś więcej niż wiadomości tekstowe i e-maile. Dzisiaj, przy wyższych prędkościach pobierania mobilnego, audio i wideo są kluczowymi składnikami każdej udanej strategii. Zastanów się nad zaoferowaniem podcastów audio lub wideo, krótkich wywiadów audio lub wideo na żywo na scenie do swojego miksu multimedialnego.Czy tworzenie własnego planu marketingu mobilnego nie jest ekscytujące? Możliwości jest tak wiele. Jak widzieliście w tym artykule, można to zrobić na wiele sposobów i żadne dwie techniki nie przyniosą takich samych rezultatów. Dostosuj swój plan marketingu mobilnego. Wybierz jedną z wielu dostępnych opcji, aby dostosować się do potrzeb Twojej firmy i budżetu.