Solidne, sprawdzone porady dotyczące e-mail marketingu!

E-mail marketing to coś więcej niż wysyłanie masowych wiadomości e-mail do każdego, kto kiedykolwiek kupił coś w Twojej firmie.

Prawidłowo przeprowadzona kampania e-mail marketingowa może być skomplikowana do zorganizowania, ale jeśli wiesz, co robisz, nagrody mogą być świetne. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Wysyłając wiadomość e-mail w ramach kampanii marketingowej, nie używaj zwykłej czcionki. Chcesz, aby klienci poważnie traktowali Twój produkt lub firmę, a prawdopodobnie nie zrobią tego z nietypową czcionką. Wybierz dobrze znaną czcionkę, taką jak Times Roman Cyfra, Arial lub Verdana.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Spróbuj wysłać wiadomość e-mail do swoich klientów z informacją, aby nie zwlekali. Solidne, sprawdzone porady dotyczące e-mail marketingu!

W odpowiedzi wstaw sugestię, która każe im kupić teraz.

Zakończenie mogłoby im powiedzieć, żeby nie przegapili tej niesamowitej okazji, czekając. Zamiast tego powinni działać już teraz, aby czerpać pełne korzyści.Umieszczaj przydatne informacje w wiadomościach e-mail i unikaj podawania wyłącznie informacji w celu dokonania sprzedaży. Prezentuj specjalne artykuły lub informacje, które są unikalne dla wiadomości e-mail, a nie dla Twojej witryny. Pamiętaj, aby dodać specjalne oferty i rabaty na swoje produkty i usługi. Wysyłaj również e-maile, aby zaoferować bonusy i najlepsze życzenia na święta. Wysyłanie e-maili tylko wtedy, gdy chcesz wypromować produkt, jest krótkowzroczne.Postaw na profesjonalizm ponad zgrabne e-maile. Nie wysyłaj e-maili, które wyglądają jak krzykliwe strony internetowe. Wydaje się to bezosobowe dla odbiorcy. Pamiętaj też, że wiele programów pocztowych nie wyświetla obrazów HTML. Dlatego nie skupiaj się na obrazach w e-mailach. Postaw na zwięzły, profesjonalny i zachęcający, aby każdy mógł go przeczytać.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.Prowadzenie świetnej kampanii e-mail marketingowej może wydawać się zniechęcającą perspektywą, ale nie pozwól, aby Twoje obawy powstrzymały Cię od rozpoczęcia. Jak widzieliście, nie musi to być uciążliwy obowiązek. Jeśli pamiętasz rady, które przeczytałeś w poprzednim artykule, powinieneś być w stanie przygotować bardzo skuteczną kampanię.

Posted in Bez kategorii